Merkgeil much?
Merken zijn belangrijk. Als je geen Louboutins hebt hoor je er niet bij. Als je geen Burberry sjaaltje hebt dan ben je nep. H&M? Nee joh! Marc Jacobs!
Nu kan je ook eindelijk veilige seks hebben zonder gezichtsverlies te lijden met zo’n lelijke verpakking van een merkloos condoompje. Merkloos, wie wil dat nou? Nee, jij kan je man eindelijk zijn piemel in een prachtige merkverpakking laten steken van… Chanel. Een Chanel condoom, wie wilt dat nou niet?
Helaas is het nep. Het Franse modehuis weet van niets. De condooms zijn zelfs zo nep dat ze alleen bestaan op het internet. Gephotoshopte condooms helpen niet echt tegen een SOA of tegen zwangerschap for that matter. Dat ze niet helpen tegen een geslachtsziekte of tegen een zwangerschap moet niet echt uitmaken, want de teksten op de condoom zijn alleen al hilarisch: “Only for trendy sluts” en “Keep it classy“.
Doe geen moeite en blijf lekker bij de condooms van Durex of merkloos wat mij betreft. Zo lang je het maar veilig doet moet het niet echt uitmaken met wat voor condoom verpakking je aan komt zetten. Just do it, but do it safe already.
Ben je echt zo merkgeil en wil je alleen maar seks hebben met een merkcondoom? Marc Jacobs heeft in 2008 condooms op de markt gebracht. Of ze nog verkocht worden weet ik niet, maar mocht dat zo zijn dan zit er in iedergeval een persoonlijk bericht bij van mister Marc Jacobs himself dat je altijd veilige seks moet hebben.